Topic / Reacties

  • 19-03-2019 20:25

    Leon Bothof

    Vanaf nu is de nieuwe myparcel API online, je kunt hier ook kiezen voor afhaallocaties, ochtend, standaard of avond levering enz.
  • 19-03-2019
  • 20:26

    Leon Bothof

    Zie bijlages.
  • 22-03-2019
  • 14:18

    Cor van den Bor

    Bij doorsturen van afhaalloactie naar MyParcel wordt kenmerk (ordernr) niet meegegeven in 

    Nu nog wachten op update dat klant zelf afhaallocatie kan kiezen in bestelproces.

    Gr, Cor 
  • 22-03-2019
  • 16:36

    Cor van den Bor

    Verzendopties met verzekerd bedrag naar de europesche landen die we kunnen selecteren kloppen niet. Deze zijn namelijk standaard verzekerd voor inkoop bedrag 500.00, Deze kunnen dus uitgeschakeld worden. 100 en 250 euro kun je niet kiezen bij MyParcel. Dit is dus afwijkend van pakketten binnen Nederland.

    Ook alle kosten kunnen eigenlijk worden verwijderd. Deze kloppen namelijk niet voor iedereen. De werkelijke kosten zie je in je MyParcel account. Ligt eraan hoeveel je verzend. (Staffel op maandelijkse basis) Gr. Cor
     
  • 25-03-2019
  • 20:40

    Bart Barendregt

    Bij history van een bestelling kun je nu niet meer zien of deze is doorgestuurd naar MyParcel. Klopt dat?
  • 26-03-2019 08:42

    Leon Bothof

    oeioeioei vergeten log bij de nieuwe api te plaatsen, direct erbij gezet weer.
  • 26-03-2019 17:36

    Bart Barendregt

    Zojuist geprobeerd, maar bij mij werkt het nog niet Leon.
  • 26-03-2019
  • 09:33

    Cor van den Bor

    Leon  wil je er voor zorgen dat het order nr wordt meegegeven. Nu moet je nog elke keer de zending openen. 
  • 26-03-2019 09:40

    Leon Bothof

    Waar precies? Want ordernummer wordt als het goed is meegegeven.
  • 26-03-2019
  • 11:32

    Cor van den Bor

    als je order (afhalen) doorzet naar myparcel wordt alles weergegeven behalve ordernr.
     
  • 26-03-2019
  • 11:34

    Cor van den Bor

    Bij gewone pakket doorzetten wordt deze wel gevuld, gaat dus alleen bij afhalen
  • 26-03-2019 11:43

    Leon Bothof

    Goedemorgen Cor,

    bedankt, heb deze bij afhaallocaties ook toegevoegd.
  • 26-03-2019
  • 15:22

    Cor van den Bor

    Krijg nu een foutmelding. 
  • 26-03-2019 17:41

    Leon Bothof

    Dit lijkt er meer op dat hij het huisnummer niet gevonden heeft, wellicht even support mailen met je ordernummer waar het om gaat. maar vermoed dat als je huisnummer aanpast dat het gaat werken.

Let op! Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen!