Topic / Reacties

  • 15-11-2018 22:18

    Leon Bothof

    Vanaf vandaag (15-11-2018) kan er gebruik worden gemaakt van Klarna achteraf betaling van mollie.com.

    Op de beheerpagina van je webshop kun je onder "Instellingen" -> "Betaalmogelijkheden" klikken op betaalmogelijkheid toevoegen en kiezen voor Mollie - Klarna achteraf betaling.

    Let wel op dat je deze betaalmethode bij Mollie zelf ook actief hebt staan.


    Krijg je een order binnen die betaald is met Klarna achteraf betaling dan komt er als betaalstatus bij de order te staan: "Bestelling is goedgekeurd door Klarna (mollie)!"

    Is de order NIET goed gekeurd door Klarna, moet je de order dus NIET uitleveren aan je klant en een betalingsherinnering sturen met iDeal betaallink.
  • 15-11-2018
  • 22:31

    Leon Bothof

  • 17-11-2018
  • 11:26

    Tineke Treur

    Beste Leon, 
    Hartelijk dank voor het toevoegen van Klarna achteraf betalen. 
    Bij een test bestelling zie ik dat alleen de mogelijkheid van betalen na 14 dgn wordt aangeboden.

    Bij de informatie van Klarna staat:

    Achteraf Betalen

    'Achteraf Betalen' maakt uitgestelde betaling mogelijk voor de klant. De klant heeft de keuze om binnen 14 dagen te betalen, of binnen 60 dagen (tegen een kleine vergoeding).


    Het zal vast niet voor iedereen gelden, maar ik heb voor sommige producten een levertijd van 7 - 14 werkdagen, en soms langer. Dit is niet aan te passen ivm internationale leveringen. 

    De klant zal na 14 dagen nog niet willen betalen als hij het produkt nog niet heeft ontvangen. 

    Is het mogelijk dat de 'binnen 60 dagen' optie ook beschikbaar komt?

    Alvast bedankt.

    Jaap Wisse
    WisseGadgets.nl
  • 17-11-2018 11:34

    Leon Bothof

    Goedemorgen Jaap,

    Zelf kunnen wij hier niks voor instellen zoals ik kan zien, maar wellicht kun je in je eigen account bij mollie dit aangeven, of mollie een email sturen of dit ingesteld kan worden voor jou.

    Met vriendelijke groet,
    Leon
  • 19-11-2018
  • 10:25

    Tineke Treur

    Goedemorgen Leon, 

    Even contact gehad met Mollie over de 60 dagen optie van Klarna. 
    Deze optie zit bij Mollie niet in het contract, dus kunnen ze ook niet leveren. 
    Is het een idee om Klarna los toe te voegen als betaalmethode?

    Alvast bedankt voor je reactie, 

    Met vr. gr. Jaap Wisse

Let op! Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen!